infectedsimmer

Alla inlägg under mars 2016

Av Ida - 1 mars 2016 13:39

Jag har då börjat spela på Syren familjen, vilket är otroligt underhållande. Så här kommer första uppdateringen!

Wylie bor i en väldigt liten lägenhet i Alpine Countys storstad. Hon är ung, har inte mycket pengar, men har sedan barnsben drömt om att bli skådespelerska, och komma in i kändislivets glamorösa värld.

Så det första hon gör är att gå till filmstudion för att leta efter ett jobb.

Hon blir anställd som bakgrundsstatist, och har redan tagit första steget mot sin dröm.

Wylies chef är inte bara vem som helst, nämligen Fem stjärniga kändisen Lee Hamming. Alpine Countys mest framgångsrika och omtalade skådespelare. Wylie kan inte fatta att hon får chansen att jobba med honom, och tar självklart tillfället i akt och försöker imponera på honom efter sin första jobbdag. 

De klickar otroligt bra, mer än vad Wylie förväntat sig, och Lee bjuder med henne till en av stadens lyxigaste barer, där egentligen bara kändisar kommer in, men Lee Hamming får självklart ta med sig vem som helst. 

Lee vill inte att Wylie ska gå hem själv mitt i natten, så han följer henne till dörren. De byter telefonnummer och bestämmer sig för att gå ut igen imorgonkväll, och säger sen hejdå till varandra.

Vid kvällens slut har en överlycklig Wylie fått sin första kändisstjärna.

Morgonen därpå kliver Wylie upp extra tidigt och övar på olika färdigheter innan jobbet, hon satsar hårt på sin karriär.

Wylie blir befodrad och belönar sig själv med en drink efter jobbet. Hon är ju ändå ledig imorgon.

Hon möter sedan upp Lee och de går till en karaokebar tillsammans. De sjunger, dansar, dricker och har en otroligt rolig kväll tillsammans.

Vid morgonkvisten vill ingen av dem gå hem ännu, så de bestämmer sig för att ta en prommenad vid havet och en sak leder till en annan.

     


Av Ida - 1 mars 2016 04:01

Jag har skapat ett nytt spel, då det blir lite tjatigt att bara spela på Havens hela tiden.

Jag kommer börja spela med Wylie Syren, en ung tjej som bor i Alpine County (en fantastisk värld du kan ladda ner här

Hon drömmer om att bli skådespelerska, och ta sig in i kändisvärlden.

Måste säga att jag blev otroligt nöjd med henne! Har otroligt mycket planer för henne, och förhoppningsvis kommer detta spel pågå många generationer. 


         http://www.jasminecorp.net/tutorial/psp/images/glitterAnimwel.gif

Hejsan! Jag som driver den här bloggen heter Ida, och jag är 16 år. Jag har spelat sims sen jag var åtta år gammal, och här kommer jag dela med mig av mina spel, nedladdningstips, bilder och lite allt möjligt gällande sims helt enkelt.

Undrar du nÂgot?

0 besvarade frågor

Letar du efter nÂgot?

Kategorier

Senaste nytt!

Arkiv

Bloggar Jag Följer



Ovido - Quiz & Flashcards