infectedsimmer

Direktlänk till inlägg 13 mars 2016

Syren - Liten Uppdatering

Av Ida - 13 mars 2016 21:51

Här kommer en lite mindre uppdatering om Syren hushållet. Hann inte spela så länge så det blir inte så långt,

men inom kort skall jag lägga upp lite bilder på hur huset ser ut på insidan. Vet inte när men inom ett kommande inlägg i alla fall!


Wylies mage växer så det knakar och både hon och Lee stormtrivs i sitt nya hus. De bjuder över några vänner på en inflyttningsfest.

De bor förresten i ett privat område som är omringat med staket och där man måste ha tillåtelse för att få komma in. De flesta som bor i området är precis som Wylie och Lee kändisar och det var helt enkelt perfekt för dem, eftersom det finns en mycket fin privatskola och deras barn kommer vara mycket säkrare på det viset.

Att Lee och Wylie väntar barn är huvudrubrikerna i varenda skvallertidning, det finns ingen som inte vet om det och de båda får allt mer uppmärksamhet vad de än gör eller vart de än går.

Wylie går mot slutet av sin graviditet och är gigantisk.

Och på morgonen så går vattnet!

De skyndar sig till sjukhuset och kommer hem med två döttrar som får heta Aria och Hannah, de hade inte alls förväntat sig tvillingar, men är otroligt lyckliga över deras döttrar som äntligen kommit till världen.


Det är faktiskt första gången jag fått tvillingar av samma kön utan att använda mig av fusk i något av mina spel.

Det var allt för denna del, mer uppdateringar kommer snart!






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 1 april 2016 10:00

Townie make over jag gjorde för ett ganska bra tag sedan.   Före   Efter   ...

Av Ida - 1 april 2016 00:59


Hejsan! Förlåt för den extrema bloggbristen. Tyvärr så har min speldator gått sönder, och ja, jag har helt enkelt ingen dator att spela sims på just nu. Men den ska in på lagning så fort jag har råd vilket är snart, så håll ut. Kommer uppdat...

Av Ida - 22 mars 2016 05:00


Läs mer + nedladdning

Av Ida - 20 mars 2016 18:00

Fick en förfrågan för ett tag sedan om bilder på insidan av Wylie och Lees hus, så här kommer det. Som sagt i tidigare inlägg så har jag varken byggt eller inrett huset själv. Jag har laddat ner det för ett bra tag sedan, men kommer inte ihåg vart....

Av Ida - 20 mars 2016 12:11

Sory för att jag varit borta så länge. Lovade att blogga mycket under helgen, men mitt sims haar krånglat jättemycket. Men nu är det fixat i alla fall, så här kommer en uppdatering om Syren hushållet.   Att vara förälder är tufft, Lee och Wyli...

         http://www.jasminecorp.net/tutorial/psp/images/glitterAnimwel.gif

Hejsan! Jag som driver den här bloggen heter Ida, och jag är 16 år. Jag har spelat sims sen jag var åtta år gammal, och här kommer jag dela med mig av mina spel, nedladdningstips, bilder och lite allt möjligt gällande sims helt enkelt.

Undrar du nÂgot?

0 besvarade frågor

Letar du efter nÂgot?

Kategorier

Senaste nytt!

Arkiv

Bloggar Jag Följer



Ovido - Quiz & Flashcards