infectedsimmer

Direktlänk till inlägg 27 februari 2016

Familjen Havens

Av Ida - 27 februari 2016 00:53

Jag hade tänkt introducera den familj jag just nu spelar mest på.

Jag är på tredje generationen nu, men hade tänkt ta allting från början.


Allting började med dessa två simmar. Jenny Smith och Joseph Havens.


Jenny försörjde sig på sina målningar, medans Joseph jobbade som lärare och skrev böcker på sin fritid.


De bodde tillsammans i en liten lägenhet, i den otroligt vackra världen Evansdale County.


De gifte sig, flyttade in i ett väldigt fint hus som jag laddat ner härifrån och fick kort därefer sin första dotter, som döptes till Kayla.   


         

Kayla föddes med egenskaperna klumpig och geni. Hon har alltid varit en vetenskapsnörd, och var ofta med om explosioner och olyckor på grund av hennes klumpighet. Men lika glad var hon för det, och drömde om att bli antingen forskare eller läkare.


Jenny och Joseph fick sedan en andra dotter, Kate Havens.


       

Kayla och Joseph hade ett väldigt speciellt band emellan sig. Deras relation avundades nog av väldigt många.


   

Kate och Kayla var nog så olika man bara kan bli. Kayla var en vetenskapsnörd, som älskade ormar och aldrig  var särskilt duktig på den sociala biten. Medans Kate var väldigt tjejig, hade lätt för att skaffa vänner och intresserade sig av musik, kläder, smink och så vidare. Men trotts deras olikheter var de varanndras absolut bästa vänner.



Ett tredje barn kom, den här gången en pojke som fick heta Caleb.


           

Jenny och Joseph satsade på en stor familj, med ett fjärde barn påväg.


Kayla har blivit tonåring och har nu egenskaperna geni, klumpig, ivrig och rebellisk.


 


Varför ta bussen till skolan när man kan köra med sin motorcykel rakt framför den?


Det var allt för stunden, kommer uppdatera den här familjen ganska ofta.

Ha det bra   


   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 1 april 2016 10:00

Townie make over jag gjorde för ett ganska bra tag sedan.   Före   Efter   ...

Av Ida - 1 april 2016 00:59


Hejsan! Förlåt för den extrema bloggbristen. Tyvärr så har min speldator gått sönder, och ja, jag har helt enkelt ingen dator att spela sims på just nu. Men den ska in på lagning så fort jag har råd vilket är snart, så håll ut. Kommer uppdat...

Av Ida - 22 mars 2016 05:00


Läs mer + nedladdning

Av Ida - 20 mars 2016 18:00

Fick en förfrågan för ett tag sedan om bilder på insidan av Wylie och Lees hus, så här kommer det. Som sagt i tidigare inlägg så har jag varken byggt eller inrett huset själv. Jag har laddat ner det för ett bra tag sedan, men kommer inte ihåg vart....

Av Ida - 20 mars 2016 12:11

Sory för att jag varit borta så länge. Lovade att blogga mycket under helgen, men mitt sims haar krånglat jättemycket. Men nu är det fixat i alla fall, så här kommer en uppdatering om Syren hushållet.   Att vara förälder är tufft, Lee och Wyli...

         http://www.jasminecorp.net/tutorial/psp/images/glitterAnimwel.gif

Hejsan! Jag som driver den här bloggen heter Ida, och jag är 16 år. Jag har spelat sims sen jag var åtta år gammal, och här kommer jag dela med mig av mina spel, nedladdningstips, bilder och lite allt möjligt gällande sims helt enkelt.

Undrar du nÂgot?

0 besvarade frågor

Letar du efter nÂgot?

Kategorier

Senaste nytt!

Arkiv

Bloggar Jag Följer



Ovido - Quiz & Flashcards